دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , آهن جدید ایرانی , دانلود آهنگ , فول آلبوم ایرانی , موسیقی بی کلام و روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , آهن جدید ایرانی , دانلود آهنگ , فول آلبوم ایرانی , موسیقی بی کلام و روز دنیا

دانلود آهنگ و ویدیو مسافر از یاس ( منتشر شد )

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ب.ظ

دانلود آهنگ و ویدیو مسافر از یاس

دانلود ویدیو موزیک مسافر یاس با 3 کیفیت 1080 , 720 و 480 

 دانلود آهنگ و ویدیو موزیک مسافر یاس

Yas دانلود آهنگ جدید مسافر از یاس + موزیک ویدیو ( نسخه اصلی )

دانلود آهنگ جدید مسافر با صدای یاس

دانلود ویدیو موزیک جدید یاس با نام مسافر

.

دانلود آهنگ مسافر یاس

آهنگ مسافر یاس

مسافر یاس

ویدیو موزیک مسافر یاس

دانلود ویدیو موزیک مسافر یاس

دانلود ویدیو یاس مسافر

.

.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدارها با تبریک سال نو و آرزوی سالی پربار و برکت برای همه ایرانیان و با بیان اینکه 'از قدیم گفته اند سالی که نکوست، از بهارش پیداشت'، به بارش های روزهای اخیر در اکثر مناطق کشور اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند شاهد بارش های الطاف الهی در استان های مختلف کشور بودیم که امیدواریم تا حدودی کمبود آب مورد نیاز کشور را برآورده کند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در این دیدارها با یادآوری پشتکار سیاسی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در 18 ماه گذشته، گفت: هنر دیپلماسی اعضای تیم وزارت امور خارجه ایران این بود که ذهنیت غلط غربی ها را در خصوص جنگ طلبی ایران پاک کنند و با اعتماد به شفافیت و حقانیت مواضع اصولی نظام جمهوری اسلامی به پای میز مذاکره بنشینند.

وی با اشاره به اصرار غربی ها در تکرار القای دشمنان نظام جمهوری اسلامی مبنی بر حرکت ایران به سوی ساخت بمب هسته ای و استفاده های نظامی از این دانش و تکنولوژی، گفت: وقتی رهبری نظام استفاده از بمب هسته ای را حرام می داند، ایران براساس فتوای دینی و همچنین اخلاق انسانی و اسلامی نمی پذیرد تحت هر شرایطی بمبی را بسازد که اگر در جایی استفاده شود، موجودات زنده آن جا تا نسل های متمادی از بین می روند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری اخلاقیات اسلامی و سیره پیامبر اسلام در غزوات، گفت: ما پیروان دینی هستیم که پیامبرش به لشگریان خود در جنگ ها دستور می داد در هیچ سرزمینی، حتی چا ه های آب آنجا را آلوده و در جنگ فراری ها را تعقیب نکنید.

آیت الله هاشمی رفسنجانی بیانیه لوزان سوئیس را ابتدای یک کار بزرگ برای جهان تشنه ی آرامش خواند و گفت: دو طرف این ماجرا باید از شعارهای تحریک آمیز دوری کنند تا مبادا تندروها بهانه ای بدست آورند و دوباره شرایط را برای ایران و کشورهای 1+5 مشکل کنند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز خشنودی از نتایج مذاکرات هسته ای در سه ماه آینده که به رسمیت شناختن ایران هسته ای از سوی دنیا خواهد بود، اظهار داشت: در این مذاکرات، دنیا استفاده صلح آمیز از تکنولوژی هسته ای در کشاورزی، سوخت، بهداشت و مصارف غیرنظامی دیگر را حق قانونی و مسلم ایران دانست که این نتیجه صبر و مقاومت مردم و اقدام شجاعانه مسؤولان اجرایی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی