دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , آهن جدید ایرانی , دانلود آهنگ , فول آلبوم ایرانی , موسیقی بی کلام و روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , آهن جدید ایرانی , دانلود آهنگ , فول آلبوم ایرانی , موسیقی بی کلام و روز دنیا

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو با نام جفت شیش ( جفت شش )

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۳۳ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو با نام جفت شیش ( جفت شش )

دانلود آهنگ جفت 6 از امیر تتلو ,

 دانلود آهنگ جدید جفت شیش امیر تتلو

210 دانلود آهنگ جدید جفت شیش امیر تتلو ( از آلبوم شماره 6 )

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام جفت شیش ( 6 )

.

دانلود آهنگ جفت شیش امیر تتلو

دانلود آهنگ جدید تتلو جفت شیش

جفت شیش تتلو

آهنگ جفت شیش تتلو

آهنگ جفت 6 تتلو

دانلود آهنگ جفت 6 تتلو


حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: من مردم عزیزمان را به «بی تفاوتی» و «نظارت نکردن» دعوت نمی کنم بلکه آنها را به اهتمام در مسائل کشور فرا می‌خوانم، و اصرار دارم که برخوردها چه از سوی مردم و چه از سوی مسئولان، تخریبی و یا همراه با تحقیر و اهانت نباشد.
ایشان افزودند: این که عده ای نسبت به یک مسئله مهم کشور، دلواپسی و دغدغه داشته باشند، جرم نیست و هیچ مانعی ندارد اما این نباید به معنای متهم کردن و نادیده گرفتن زحمات و خدمات باشد و از آن طرف نیز دولت و طرفداران آن، نباید کسانی را که اظهار دغدغه و دلواپسی می کنند، مورد اهانت قرار دهند.

رهبر انقلاب با اشاره به روش ثابت خود در حمایت از همه دولتهای گذشته تاکید کردند: از این دولت نیز حمایت می کنم، البته چک سفید امضا هم به کسی نمی دهم، بلکه با توجه به عملکردها قضاوت و عمل خواهم کرد.
رهبر انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرصت های بزرگ کشور و همچنین چالشهای پیش رو، خاطر نشان کردند: با برنامه ریزی و استفاده مناسب از فرصت ها و ظرفیتها، می توان با توفیق الهی بر چالش ها غلبه کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای نیروی انسانی کارآمد و مبتکر و عمدتاً جوان و همراهی مردم و جوانان با نظام اسلامی را از جمله فرصت های بزرگ کشور برشمردند و افزودند: با وجود بمباران گسترده رسانه ای که بیگانگان بر روی جوانان کشور انجام می دهند تا آنان نسبت به آینده مایوس شوند و یا در مقابل نظام قرار گیرند و یا دچار ولنگاری شوند، اما دهها میلیون نفر از این جوانان در روز 22 بهمن، در سراسر کشور به خیابان ها می آیند و به نظام اسلامی و امام راحل (ره) ابراز ارادت عمیق می کنند.

نظرات  (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی