دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , آهن جدید ایرانی , دانلود آهنگ , فول آلبوم ایرانی , موسیقی بی کلام و روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , آهن جدید ایرانی , دانلود آهنگ , فول آلبوم ایرانی , موسیقی بی کلام و روز دنیا

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام هنوز اسمم روته

Download New Song By Hamid Askari Called Baraye Eshgh

( انتشار آهنگ به زودی از رسانه موزیک کمپانی )

111 دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام هنوز اسمم روته

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری

آهنگ اسمم هنوز روته حمید عسکری

دانلود آهنگ اسمم هنوز روته عسکری

حمید عسکری

اسمم هنوز روته عسکری


این مصونیت از هر گونه ضمانت اجرا آن گونه مطلق به نظرآمد که حتی ساختمان های متعلق به سازمان ملل متحد که غیر نظامیان به آن پناه می برند نیز از گزند تسلیحات کشتار جمعی اسراییل در امان نماند و آنها نیز به دفعات هدف قرار گرفتند و پناه بردگانی که بخش قابل توجهی از آنان را کودکان تشکیل می دهند به طور جمعی کشتار شدند.

اعتراض دبیر کل سازمان ملل و اظهار او مبنی بر بی سابقه بودن حمله به اماکن متعلق به این سازمان نیز به جایی نرسید.

نکته قابل توجه در چگونگی این مصونیت و دامنه استمرار احداث شهرک های غیر قانونی در مناطق اشغالی است که اسراییل هیچ گاه حاضر به توقف آنها نشده و از این طریق همواره به مناطق تحت اشغال خود افزوده است. 

در مواردی که این قبیل تجاوز آشکار به حقوق بین الملل منجر به تصویب قطعنامه در شورای امنیت یا مجمع عمومی به محکومیت اسراییل گردیده از اجرای آنها خودداری شده و نادیده گرفتن این قطعنامه ها نیز نه تنها هیچ گونه ضمانت اجرایی از قبیل تحریم تسلیحاتی، تحریم اقتصادی و غیره را در پی نداشته بلکه پشتیبانی اصلی اسراییل در نقض شکار موازین حقوق بین الملل و برقرار کننده مصونیت روسای دولت و فرماندهان نظامی اسراییل در برابر ضمانت اجرای ارتکاب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت یعنی آمریکا را به تامین و تعمیق این مصونیت ترغیب کرد.

کما این که در آخرین درگیری ها کشور پشتیبان در پی تجهیز هر چه بیشتر گنبد آهنین احداثی بر فراز تل آویو بر آمد و کمک نقدی هنگفتی نیز به مباشر جنایات اختصاص داد.

آنچه در این میان در وهله نخست به قربانگاه کشیده شد حقوق بشر است که دستاویز اغراض سیاسی می شود.

هنگامی که حقوق بشر به قربانگاه می رود آنچه عاید بشریت می گردد رشد تشکل های تروریستی از قبیل القاعده، النصره، الشباب، بوکوحرام، داعش و مانند اینهاست. گروه هایی که جوانان نومید از آرمان عدالت جهانی در پرتو برابری در برخورداری از حقوق بشر را به خود جذب می کنند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۹
mohamad mohammadi

حمید عسکری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی