دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , آهن جدید ایرانی , دانلود آهنگ , فول آلبوم ایرانی , موسیقی بی کلام و روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , آهن جدید ایرانی , دانلود آهنگ , فول آلبوم ایرانی , موسیقی بی کلام و روز دنیا

دانلود آهنگ فکر من نباش مهدی یراحی

سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۳۵ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید فکر من نباش با صدای مهدی یراحی + متن آهنگ

دانلود آهنگ فکر من نباش یراحی , دانلود آهنگ جدید یراحی با نام فکر من نباش

mehdi yarahi1 دانلود آهنگ جدید فکر من نباش با صدای مهدی یراحی

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی با نام فکر من نباش

متن آهنگ فکر من نباش مهدی یراحی

.

.

دانلود آهنگ فکر من نباش مهدی یراحی

آهنگ فکر من نباش یراحی

دانلود آهنگ فکر من نباش

آهنگ جدید مهدی یراحی فکر من نباش

آهنگ فکر من نباش


فارغ از این که ادعای اعمال نظر مقام معظم رهبری درباره بودجه 10 تا 14 میلیارد تومانی سالانه این موسسه تا چه اندازه قرین به صحت است اساسا نیازی به این کار نیست و ایشان نیز معمولا در جزییات اجرایی دخالت نمی کنند مگر این که گره افتاده باشد. 

  اما جدای این هم جا دارد آیت الله مصباح یزدی سند خود را در انتساب این جمله به امام ارایه فرمایند که امام خمینی کی و کجا و بر پایه چه منبع و مستندی گقته اند: «شما اینجا را توسعه بدهید و من تا زنده ام خودم بودجه اینجا را تقبل می کنم»؟ آن هم موسسه ای را که هنوز متولد و تاسیس نشده بود. 

دقت شود که ما از موسسه آموزشی و پژوهشی با مدیریت آقای مصباح که از بودجه دولت برخوردار است سخن می گوییم نه مدرسه ای که احتمالا قبلا و با نام دیگری اما بدون بودجه رسمی دولتی و حکومتی بوده ولی اگر منظورشان عنایت امام  به مدرسه ای قبل از آن و اختصاص بودجه به امر مستقیم ایشان به آن باشد نیز باز ارایه مستندات به رفع ابهام کمک می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی