دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , آهن جدید ایرانی , دانلود آهنگ , فول آلبوم ایرانی , موسیقی بی کلام و روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , آهن جدید ایرانی , دانلود آهنگ , فول آلبوم ایرانی , موسیقی بی کلام و روز دنیا

+ متن آهنگ + کاور آلبوم

دانلود آهنگ زمین مال ما نیست تتلو از آلبوم من , جدیدترین آهنگ امیرحسین مقصودلو از آلبوم من با نام زمین مال ما نیست

زمین مال ما نیست تتلو , آهنگ تتلو زمین مال ما نیست


amir tataloo دانلود آهنگ زمین مال ما نیست امیر تتلو دو کیفیت + متن آهنگ


دانلود آهنگ جدید زمین مال ما نیست با صدای امیر تتلو + دمو آهنگ

متن آهنگ امیر تتلو با نام زمین مال ما نیست

کوه ها سَرِ پان ،

چون که دورَن از شعارِ ریزش !

طوفان تو راهِ ،

مردمانِ بی عشق !!



دانلود آهنگ زمین مال ما نیست با دو کیفیت :

دانلود اهنگ با کیفیت ۳۲۰

Amir Tataloo – Zamin Male Ma Nist

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Amir Tataloo – Zamin Male Ma Nist

 

انتشار آهنگ سه شنبه راس ساعت 17:30 از رسانه جوان موبایل ..

( دانلود دمو آهنگ زمین مال ما نیست )

.

برای مشاهده کاور اصلی آلبوم من از تتلو برروی تصویر زیر کلیک کنید :

10538561 885209871489474 572688403737892052 n 300x300 دانلود آهنگ زمین مال ما نیست امیر تتلو دو کیفیت + متن آهنگ

.

.

دانلود سایر آهنگ های آلبوم من ( MAN ) از تتلو :

دانلود آهنگ زمین مال ما نیست از تتلو ( اولین آهنگ آلبوم من )

دانلود آهنگ جدید اون مرد از تتلو ( دومین آهنگ آلبوم من )

دانلود آهنگ جدید اطمینان از تتلو

دانلود آهنگ واسه تو همیشه می خندیدم از امیر تتلو

دانلود آهنگ تو تو دید من نیستی از امیر تتلو

دانلود آهنگ اون الان حالش خوبه از تتلو

دانلود آهنگ از شب اول فهمیدم از امرحسین مقصود لو ( تتلو )

 

 

دانلود آهنگ تموم شد از امیر تتلو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۸
mohamad mohammadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی