دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , آهن جدید ایرانی , دانلود آهنگ , فول آلبوم ایرانی , موسیقی بی کلام و روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , آهن جدید ایرانی , دانلود آهنگ , فول آلبوم ایرانی , موسیقی بی کلام و روز دنیا

دانلود آهنگ نه تابستون نه پاییز آرمین 2AFM  با دو کیفیت

دانلود آهنگ جدید آرمین با نام نه تابستون نه پاییز , دانلود آهنگ نه تابستون نه پاییز Armin 2afm


armin 2afm دانلود آهنگ نه تابستون نه پاییز آرمین تو ای اف ام   Armin 2afm


دانلود جدیدترین آهنگ آرمین 2afm با نام نه تابستون نه پاییز

متن آهنگ جدید نه تابستون نه پاییز آرمین تو ای اف ام

.


.

دانلود آهنگ  نه تابستون نه پاییز با دو کیفیت :

دانلود اهنگ با کیفیت 320

Armin 2afm – Na TabesToon Na Paeez

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Armin 2afm – Na TabesToon Na Paeez

.

.

این آهنگ دومین اثر این خواننده در سال 93 است

 به زودی ..

برای اولین بار در رسانه جوان موبایل …

با ما همراه باشید ..

اخبار انتشار یافته پیرامون این آهنگ :

- آرمین ( اعلام نام آهنگ ) : دوستاى عزیزم ، اولا که ممنونم و بسیار سپاسگذار بابت تمام کامنتهاى زیباتون ممنونم که دعاى خیرتون همیشه شامل حال من شده وتو این شبهاى قدر منو فراموش نکردید ، من هم همیشه دعاگوى شما ها بودم و هستم و خواهم بود و از خدا بابت تمام نعمتهایى که به من داده ممنونم امیدوارم که خدا هر گونه گرفتاریه همه ى ماهارو به راحتى و با صبور بودنمون حل کنه … ( آمین )…. وبالاخره دومأ ، اسم موزیک جدیدمونم هست ( نه تابستون ، نه پاییز ) … به زودیم پخشش خواهیم کرد … منتظر باشید … هر کجاى این کره ى خاکى که هستین براتون آرزوى سلامتى و تندرستى میکنم چون هیچ چیز با ارزشتر از سلامتى نیست … عاشقانه دوستون دارم …. ارادتمند ..

- آرمین :  تلاشمو کردم تا موزیکام براى تکتکتون خاطره ساز باشه … کم کارم اما سعى میکنم به بهترین نحو از پسش بر بیام و قابل توجه اون دسته از عزیزانى که میگن کارات شبیه شده ، من قدرت خودم رو تو موزیکاى دیگه هم نشون دادم ، مثل ( دیوونه ، مثل تو هیچ جایى ندیدم و چقدر خوبه ) ، پس میتوونیم اما نمیخواییم ما تو دلیا ، عام رو میخوایم نه خاص رو ، پرچم همه تو دلیام بالاست ( تو . اى . اف . امیا ) ، امسال هم روى حرفم هستم فقط ٤ تا اهنگ نه بیشتر ، نه کمتر … اولیش که ( چى شد ، صدات قطع شد ! ) به خواست خدا و حمایت طرفدارام مثل بمب ترکید ، دومى رو به عشق طرفدارم متفاوت تر از همیشه میزنم که قدرت همیشگیمونو نشون بدم … پس منتظر باشید من و مسعود جهانى به همراه ، تو . اى . اف . امیا بر میگردیم … عاشقتونم … ارادت …

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۸
mohamad mohammadi

نظرات  (۱)

۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۶:۳۷ ارزوووووووووو
سلاممممممممم.پس کی میااااااااااااد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی